februarie 9, 2021

Dacă simplul porridge ți se pare plictisitor și ai fi tentat să te întorci la cerealele procesate și cu mult zahăr pe care obișnuiai să le iubești, te rog să încerci să urmezi rețetă asta, foarte potrivită pentru aceste dimineți reci de iarnă. 

Ai nevoie de: 4 mere potrivite că mărime, scorțișoară după dorință, sirop de arțar bun și pur, ovăz mic, câteva nuci Pecan și un lapte vegetal (eu am folosit de orez și cocos de la IsolaBio). Am tăiat merele într-un fel de cuburi (de fapt le-am tăiat cu un feliator, apoi am tăiat fiecare felie în 4 bucăți mai mici, a fost mai ușor așa) și le-am pus pe foc cu puțină scorțișoară, zeama de la o jumătate de lămâie, 1 lingură de sirop de arțar și o linguriță de ulei de cocos parfumat și le-am lăsat să se caramelizeze ușor.

Între timp, pentru a prepara 4 porții de porridge aveți nevoie de următoarele ingrediente:

  • 1 cană de fulgi de ovăz (cei mici se leagă mai repede, sunt mai potriviți pentru terci, iar cei mari pentru granola)
  • Scorțișoară de ceylon– o jumătate de linguriță
  • Lapte vegetal bio, de orez sau orice alt lapte preferat, dar fară zahar adăugat – cât încape, dar să rămână textura cremoasă, nu uscată.

Modul de preparare este foarte simplu: se pune laptele vegetal la fiert, se adaugă fulgii de ovăz și scorțișoară și se dă focul mic. Se amestecă din când în când pentru a nu se lipi de vas. Când amestecul capătă o consistență cremoasă se stinge focul, se pune în boluri și se adaugă merele caramelizate și nucile. 

Iar mirosul din casă la primele ore ale dimineții chiar te ajuta să începi ziua altfel. Enjoy! 

Alexandra Alexandru

Sunt pasionata de nutritia si alimentatia umana, drept pentru care din 2014 ajut oamenii sa raspunda la intrebarile “Eu cum fac ca sa slabesc?’’, “ Eu ce mai mananc?”, “Cum scap de dependenta zahar?” “Cum ma mentin?” si sa implementeze schimbarile invatate de la mine pentru tot restul vietii.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}
>