• Acasa
  • /
  • Shop
  • /
  • Program – Eu ce mai mănânc azi
Reduceri!

Program – Eu ce mai mănânc azi

Prețul inițial a fost: 489.00lei.Prețul curent este: 289.00lei.

Ce cuprinde Programul Eu ce mai mananc azi. Castiga timp, stare buna de sanatate si silueta dorita. 

  1. Recomandari pentru o viata sanatoasa, fara kilograme in plus: tips & tricks pentru organizarea saptamanala a meselor si alcatuirea meniului;
  2. Meniul tau pentru 10 saptamani, creat de mine integral;
  3. 28 de retete delicioase, nutritive si rapid de executat.
  4. 50 de pagini de informatii reale legate de nutritie, principii clare aplicabile in orice situatie, plus cele mai usoare metode de preparare a meselor.

Ritmul alert al vietii te face si pe tine sa cauti metode eficiente de organizare in activitatea de zi cu zi? Simti ca oricat de mult te-ai stradui, tot nu reusesti sa impaci viata de familie, cu jobul si prietenii? Ti-ai dat seama ca cel mai mult timp il pierzi (ne)planificand meniul saptamanal, cumparaturile si gatitul iti ocupa mai multa vreme decat ti-ai dori si ai tendinta sa faci compromisuri nesanatoase pentru tine si familia ta? Ai observat fluctuatii de greutate nedorite si vrei sa ai o silueta cu care sa te simti confortabil si pe care sa o mentii pe termen lung? Atunci, am o veste buna pentru tine! Am lansat primul program de nutritie sanatoasa si rapida din Romania: “Eu ce mai mananc azi? Castiga timp, stare buna de sanatate si silueta dorita!”

Doream sa slabesc 8-10 kilograme – de la 70 la 60 si trebuie sa recunosc ca imi pierdusem sperantele ca se va mai intampla (trecusem deja de mai multe ori prin tot felul de programe si proceduri ale unor clinici de infrumusetare, mers la sala, consulturi la alti 2 nutritionisti). Am ajuns la Alexandra la recomandarea unei colege care slabise spectaculos (25 kg), dar si foarte armonios. Prima intalnire a durat in jur de 2 ore in care am discutat minutios obiceiurile mele alimentare si modul de viata. am hotarat ca voi incerca sa gatesc eu meniul recomandat. 

Am primit o lista de recomandari alimentare, un meniu si ceea ce eu consider piesa de rezistenta a intregii diete – retete delicioase, usor de facut (eu nu sunt o bucatareasa si nici idei prea multe despre ce as putea gati nu am in afara de cartofi, carne, inghetata sau orice desert).

Cu ocazia asta am descoperit o multime de alimente la care nu m-as fi gandit vreodata, am inceput sa mananc mai multe fructe si legume, mi-am ordonat stilul alimentar mai ales mesele de dimineata, am invatat retete, iar unele dintre ele au devenit favoritele mele.

In concedii am pastrat in linii mari regulile de baza date de Alexandra si nu numai ca nu am pus kg in plus, ci procesul de slabire a continuat; am slabit in total 12 kg in 6 luni intr-o maniera sanatoasa si armonioasa. Am mai facut mici ajustari pe parcurs in functie de preferinte si pofte dar niciodata nu am mai exagerat. CC, medic ATI

Afla care este cheia unei diete sanatoase si a unei siluete armonioase!

Iti voi dezvalui, in avans, un secret din programul de nutritie pe care ti l-am pregatit, asta dupa ce eu insami m-am confruntat inca din adolescenta cu probleme legate de greutate si am incercat toate metodele nepotrivite pentru a slabi. In final, am ajuns la concluzia ca nu este despre diete, despre a fi slab 3 ani sau gras urmatorii 4, ci este despre rutina, disciplina si planning, deci practic despre un stil de viata sanatos. Prin asta intelegand 80% alimentatie conform planului si 20% mici placeri, de orice fel, la care se adauga miscarea si planificarea riguroasa a meselor. Iata ce alte secrete vei mai afla din programul de nutritie:

1. Tips & tricks pentru organizarea saptamanala a meselor si alcatuirea meniului

Prin programul “Eu ce mai mananc azi? Castiga timp, stare buna de sanatate si silueta dorita!” iti ofer cea mai eficienta si rapida metoda de organizare a meselor si a meniului zilnic, cu feluri de mancare usor de preparat, cu mancare sanatoasa si cu un bonus ce consta in kilograme pierdute. Pregateste-te sa treci de la haos, la expert in planificare, de la mese lasate la voia intamplarii, la cele mai bune variante pentru tine.

Iata cel mai vechi truc care te poate ajuta sa faci acest lucru: planificarea unui meniu pe o perioada determinata, care te va ajuta sa te organizezi mai bine la cumparaturi, sa asiguri o varietate de nutrienti in dieta, sa faci economii deoarece vei cumpara doar ce ai hotarat sa gatesti si sa mananci. si inca un lucru important: sa gatesti o ora la 3 zile, in loc de o ora, zilnic.

2. Meniul tau pentru 10 saptamani, creat integral de mine

Da, ai citit bine! Am pregatit pentru tine sapte variante de meniu, de luni pana duminica, pe care le poti urma dupa nevoile tale, astfel incat sa iti fie mai usor sa te organizezi la cumparaturi si sa gatesti mai eficient. Vei regasi in programul de nutritie “Eu ce mai mananc azi? Castiga timp, stare buna de sanatate si silueta dorita!” un meniu complet si divers, ce presupune o impartire optima a nutrientilor, ce cuprinde toate grupele alimentare si iti asigura tie si familiei tale necesarul caloric zilnic, un aport de micronutrienti precum si vitaminele, mineralele, acizi grasi esentiali si o cantitate corespunzatoare de fibre. Totodata, iti voi oferi sfaturi despre metode blande de gatit, diferite de prajire sau gratar.

Aceste meniuri te vor face sa te simti mai bine, vei avea mai multa energie si un somn mai odihnitor. Ca efect colateral, pe termen lung, vei pierde si kilograme ca urmare a unei diete echilibrate si foarte bine organizate.

3. Retete delicioase, nutritive si rapid de executat

Partea practica a programului “Eu ce mai mananc azi? Castiga timp, stare buna de sanatate si silueta dorita!” este aceea a planificarii meniului pe 10 saptamani, cu feluri de mancare si retete pentru fiecare masa in parte. iti dezvalui aici, in exclusivitate, meniul pentru o zi:

  • Micul dejun: terci de ovaz cu fructe si nuci;
  • Pranzul: Pui crocant cu legume la alegere;
  • Cina: salata de sparanghel la gratar, baby spinach si rosie.

Daca ti-am starnit curiozitatea, te invit sa accesezi si celelalte meniuri din programul “Eu ce mai mananc azi? Castiga timp, stare buna de sanatate si silueta dorita!” 

Nu in ultimul rand, pentru a avea kilogramele dorite si o stare buna de sanatate, te sfatuiesc sa ai trei mese principale pe zi, o gustare de fructe in prima parte a zile, sa iei cina cu 3 ore inainte de a merge la culcare, sa te hidratezi suficient, sa mananci legume cat mai des, sa dormi 8 ore pe noapte, sa faci miscare de orice fel, zilnic daca se poate, sa eviti un mic dejun dulce, prepararea alimentelor prin prajire, iar la cina sa optezi pentru supe, ciorbe si salate pentru a lasa organismul sa se refaca peste noapte.

Sunt alaturi de tine in acest proces asa ca intra in comunitatea mea de pe Facebook si aboneaza-te la newsletter ca sa ai acces permanent la informatii utile de la mine referitor la un stil de viata sanatos.

>