Termeni si conditii

TERMENI ȘI CONDIȚII

Versiune aplicabilă din data 23.03.2023

(1) Termenii și condițiile de mai jos (împreună cu documentația menționată în prezentul document) constituie termenii și condițiile de utilizare pe baza cărora pot fi accesate si utilizate serviciile puse la dispoziție de către GOOD NUTRITION CONSULTING SRL utilizatorilor site-ului www.alexandra-alexandru.ro si clientilor („Termenii și condițiile”).

(2) Termenii și condițiile reglementează accesul și folosirea site-ului www.alexandra-alexandru.ro („Site-ul”) operat si administrat de GOOD NUTRITION CONSULTING SRL, cu sediul social in str. Alexandru Golescu, nr. 4, Buzau, jud.Buzau, inregistrata in Registrul Comertului sub nr. J10/1070/2016, avand cod unic de inregistrare 36714019 („Societatea” sau „GOOD NUTRITION CONSULTING” sau “Consultantul”).

(3) Te rugăm să citești cu atenție termenii și condițiile de utilizare la accesarea Site-ului, întrucât aceștia sunt aplicabili pentru orice tip de utilizare a acestuia, precum si achizitiei si utilizarii Serviciilor. 

(4) Prin vizitarea Site-ului, prin înregistrarea pe Site (crearea unui Cont) și, respectiv, prin achizitia Serviciilor furnizate de GOOD NUTRITION CONSULTING prin intermediul Site-ului si mijloacelor electronice, declari că ai fost informat și confirmi că accepți integral acești Termeni și condiții. 

(5) Totodata, prin accesarea Site-ului si, dupa caz, achizitia Serviciilor, declari ca ai fost informat, in conformitate cu GDPR, asupra termenilor aplicabili prelucrarii datelor tale personale, prin Politica de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal disponibila la LINK. 

(6) În cazul în care nu ești de acord (total sau partial) cu Termenii si conditiile/Politica de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal, te rugam să nu utilizezi Site-ul și/sau sa nu contractezi Serviciile noastre.

  1. PREZENTARE GENERALA

(1) Activitatea GOOD NUTRITION CONSULTING SRL se desfășoară in principal prin intermediul site-uluiwww.alexandra-alexandru.ro, operat si administrat de Societate. 

(2) Pe Site sunt disponibile diverse informatii cu titlu gratuit, precum si, pentru achizitie (contra-cost), Servicii/Programe nutritie (se aplica acesti Termeni si Conditii si alte prevederi stabilite de Societate); orice persoana interesata care respecta conditiile prevazute isi poate crea un Cont pe Site.

(3) Crearea unui Cont pe Site nu presupune plata de tarife/taxe. Programele sunt contra-cost.

(4) Dupa ce alegi un Program de nutritie si efectuezi plata tarifului pentru acesta, cand Consultantul confirma achizitia (prin email la adresa mentionata de tine), intre tine si Societate se incheie un contract format din acesti Termeni și condiții si termenii privind descrierea Programului ales (si tariful aferent). Contractul este in vigoare pana la expirarea duratei Programului ales. Durata incepe de la data primei sedinte intre Consultant si Cumparator.

(5) Dupa ce alegi o Consultatie individuala si efectuezi plata pretului pentru Consultatia individuala, cand Consultantul confirma achizitia (prin email la adresa mentionata de tine) intre tine si Societate se incheie un contract format din acesti Termeni și condiții. Contractul este in vigoare pana la expirarea duratei sedintei. O Consultatie individuala are durata de 60 de minute.

(6) In cazul in care Clientul si Consultantul agreeaza (prin corespondenta electronica sau telefonic) elemente particulare privind furnizarea Serviciilor (urmare a unei comenzi date de Client prin transmiterea unui mesaj catre Consultant la adresa de posta electronica si confirmarea de catre Consultant) contractul dintre parti va fi format din acesti Termeni si conditii, termenii privind plata si alti termeni agreati de parti prin corespondenta electronica (care vor prevala fata de Termeni si conditii, in caz de discrepanta cu Termenii si conditiile). Serviciile nu vor incepe sa fie prestate decat dupa efectuarea platii, in suma agreata intre parti.

(7) Termenii și condițiile se aplică tuturor serviciilor si programelor/produselor (materialelor) realizate de către Consultant si puse la dispozitie prin intermediul Site-ului/mijloacelor electronice.

(8) Termenii și condițiile pot fi modificate oricând de către Consultant și considerate ca acceptate prin simpla utilizare în continuare a Site-ului și a Serviciilor puse la dispoziție, urmând a produce efecte juridice numai în cazul contractelor viitoare, nu și în cazul contractelor deja in vigoare. 

2. DEFINIȚII 

Societatea/Consultantul – GOOD NUTRITION CONSULTING SRL, societate cu sediul social în str. Alexandru Golescu, nr. 4, Buzău, jud.Buzău, înregistrată în Registrul Comerțului sub nr. J10/1070/2016, având cod unic de înregistrare 36714019, avand calitatea de furnizor si vanzator al Serviciilor.

Programe nutriție/Serviciile înseamnă serviciile care constau în programele de consiliere nutriționalădisponibile spre achizitie pe Site, sub forma de Abonament sau Consultatie individuala. Acestea sunt furnizate online (prin mijloace de comunicare la distanta) (ex. corespondenta adresa electronica, video-call-uri, etc.).

Conținutul este alcatuit din informatiile si materialele pus(e) la dispoziție pe Site si care sunt accesabile în mod gratuit. Totodata, prevederile privind Continutul se vor aplica si materialelor furnizate prin posta electronica a clientului, in cadrul/aferent prestarii serviciilor (programelor nutritionale) contracost.

Abonamentul/Programarea/Comanda este modalitatea, prin mijloace electronice, prin care Beneficiarul se abonează la/contracteaza Serviciile puse la dispoziție de Consultant, prin Site sau printr-o comandă dată pe adresa de poșta electronica, pentru unul din Programele de nutritie ale Consultantului. 

Client – poate fi orice persoană fizică care are vârsta peste 18 ani sau persoană juridică, care a achizitionat, prin plata tarifului aferent Abonamentului/Consultatiei individuale, cel putin un Program de consiliere nutrițională, prin intermediul Site-ului. 

Online - care va avea loc prin intermediul oricărui mijloc de comunicare la distanță, iar participarea laședințele de nutriție a fost confirmată de către Consultant. 

Beneficiar - este orice persoană fizică de peste 18 ani care beneficiaza efectiv de Serviciile aferente Programului de consiliere nutritionala/Consultatia individuala; Clientul-persoana juridica trebuie sa indice cine sunt Beneficiarii Serviciilor. 

Utilizator - este orice persoană care accesează Site-ul.

Cont – secțiunea din Site accesibila printr-o adresă de e-mail și o parola, care permite Utilizatorului sa achizitioneze Servicii si unde sunt disponibile informatii privind  istoricul Utilizatorului în Site. Datele introduse de Utilizator pentru crearea unui Cont trebuie sa fie corecte, complete si actuale; Utilizatorul este singurul responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate.

Site – site-ul web gazduit la adresa web www.alexandra-alexandru.ro aflat in administrarea si operareaSocietății, prin intermediul căruia Consultantul pune la dispoziția Utilizatorilor și Beneficiarilor informații in legătura cu produsele și serviciile oferite.

Coșul meu/cosul de achizitie – secțiune din Cont care permite Utilizatorului să adauge Produsul/programul pe care dorește să le achiziționeze la momentul adăugării sau la un moment ulterior.

Plata cu MobilePay Netopia – serviciul de plata prestat de către procesatorul de plăti integrat in Site, pus la dispoziția Beneficiarilor, prin intermediul Site-ului în vederea efectuării unei plăți cu cardul on-line.

Comunicări Comerciale/Newsletter – mijloc de informare periodic, transmis exclusiv prin posta electronica, conținând informații generale și tematice, informații cu privire la produse similare saucomplementare cu cele achiziționate, informații cu privire la oferte sau promoții sau având conținut educativ. Comunicarile Comerciale sunt transmise exclusiv pe baza abonarii la serviciul de newsletter, prin intermediul Site-ului. In orice situatie, Comunicarile Comerciale nu se vor mai transmite dupa ce Beneficiarul isi exprima optiunea in acest sens / se dezaboneaza de la primirea Comunicarilor Comerciale.

Tranzacție – încasarea unei sume rezultată din vânzarea unor servicii/produse/programe de către Vânzător, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător.

3. CONDIȚII DE UTILIZARE A SERVICIILOR SI PROGRAMELOR DE CONSILIERE NUTRIȚIONALĂ. 

ACCESUL LA SITE. CONDIȚII GENERALE PENTRU VÂNZAREA PRODUSELOR

(1) GOOD NUTRITION CONSULTING SRL își rezervă dreptul de a selecta clientela și de a restricționa oricand si fara notificare prealabila utilizarea Site-ului și/sau a Serviciilor, în caz de utilizare neconformă sau abuzivă.

(2) Clientul poate plasa pe Site comenzi din orice țară de pe teritoriul Uniunii Europene. In orice situtatie, Serviciile vor fi considerate a fi prestate in Romania.

(3) Termenii și Condițiile reglementează relația dintre Client și GOOD NUTRITION CONSULTING, respectiv drepturile și obligațiile aferente Contractului care se considera incheiat intre parti. În utilizarea Serviciilor/Programelor, Clientul/Beneficiarul are obligația de a respecta, în orice moment, Termenii și condițiile, precum și celelalte politici ale Societatii publicate pe Site.

(4) Utilizarea Site-ului precum și accesarea Serviciilor puse la dispoziție prin intermediul acestuia, implica asumarea de catre Client și/sau Beneficiar acceptarea următoarelor:

  • Conținutul și/sau serviciile, produsele, programele nutriționale regăsite și puse la dispoziție pe acest Site ori  prin intermediul acestuia (si a postei electronice) nu se adresează persoanelor care nu au împlinit vârsta de 18 ani;
  • Orice Conținut și sau/Serviciu, produs, Program nutrițional regăsit pe Site, ori prin intermediul acestuia, nu reprezintă consultație medicală, nu poate fi considerat substituent al îngrijirii medicale profesionale ori a diagnosticului medical;
  • Consultantul nu prestează servicii medicale, nu oferă remedii, nu prescrie tratamente și/sau nu interpretează analize medicale, ci vine în ajutorul Beneficiarului/Clientului oferind recomandări pentru îmbunătățirea stilului de viață al persoanei prin stabilirea unui plan alimentar și nutrițional echilibrat și sănătos, pe baza opiniilor, pregatirii si experientei Consultantului, însă acestea nu reprezintă o garanție a obtinerii unui anumit rezultat și nu substituie in niciun fel serviciile medicale. 
  • Consultantul nu garantează atingerea unor parametri/obiective legate de sănătate, nutriție și/sau greutate sau alte obiective/asteptari individuale ale Clientului/Beneficiarului;
  • Orice afecțiune medicală trebuie investigată și tratată sub supravegherea unui cadru medical calificat. Este in responsabilitatea Clientului/Beneficiarului sa isi asigure o evaluare a starii medicale in prealabil inceperii Programului nutritional, prin personal abilitat.
  • Consultantul nu este responsabil pentru niciun fel de probleme medicale care pot apărea in timpulutilizării Conținutului și sau/Serviciilor, produselor, Programelor nutriționale regăsite pe Site ori recomandate în cadrul unor sesiuni de consiliere nutrițională programate.
  • Consultantul nu își asumă responsabilitatea și nu poate fi tinut responsabil sau raspunzator pentru nicio dauna/prejudiciu și/ sau paguba care poate apărea prin folosirea Serviciilor/Continutului/Programelor nutritionale, inclusiv atunci cand sunt utilizate în alte modalități decât cele recomandate al prin intermediul acestui Site. 
  • Site-ul www.alexandra-alexandru.ro și conținutul acestuia sunt puse la dispoziție fără garanții de niciun fel. Utilizatorii /Beneficiarii își exprimă acordul in mod expres că folosirea acestui site și abonarea la serviciul de consultanță nutrițională se face pe propriul risc.

În cazul în care oricare dintre condițiile de mai sus nu este îndeplinită, Utilizatorul trebuie să înceteze să mai acceseze/ utilizeze site-ul și/sau orice alte servicii. 

4. INFORMAȚII LEGATE DE COMANDĂ, EFECTUARE PLĂȚI. PREȚUL SERVICIILOR. MODALITATEA DE PLATĂ. CONDITII DE LIVRARE

(1) Dupa alegerea Serviciilor/Programului nutritional dintre cele disponibile pe Site, utilizatorul care si-a creat un Cont pe Site poate adauga in Cosul de achizitie Programul nutritional astfel selectat (Program/Abonament/Consultatie individuala).

(2) Facturarea și încasarea sumei aferente Programului nutrițional ales de către utilizator se va realiza dupa plasarea acestuia în Coșul de achizitie.

(3) Plata se poate realiza exclusiv prin MobilePay Netopia, prin intermediul platformei de plată Netopia, pusă la dispoziția Beneficiarilor pe Site. Odata realizata plata aferenta Abonamentului/Programului nutritional ales, contractul se considera incheiat intre parti (utilizatorul este considerat Client) si partile urmeaza sa stabileasca detaliile executarii (ex. prima programare).

(4) Toate tarifele aferente programelor nutriționale, precum și al oricărui alt conținut contracost prezentat pe Site, sunt exprimate în Lei.

(5) Consultantul nu se face responsabil de orice comisioane pot apărea ca urmare a efectuării plății din altă monedă, în situația în care moneda de emitere a cardului Beneficiarului este alta decât RON. 

(6) Site-ul asigură un nivel de securitate conform cu rigorile aplicate sistemelor electronice de plată la distanță.

(7) Consultantul nu are acces la datele privind cardurile pentru plata si nu stocheaza astfel de date. Informațiile de plată ale Clientului/Utilizatorului/Beneficiarului sunt stocate în sistemele procesatorului de plăți, care este și unicul responsabil privind securitatea tranzacțiilor efectuate cu cardul Clientului.

(8) Consultantul nu este responsabil pentru furnizarea, de către Client, a unor date incorecte sau incomplete și nici pentru pierderile sau prejudiciile suferite de Client ca urmare a utilizării frauduloase a metodelor de plată, de către Client sau alte terțe persoane.

(9) Beneficiarul își dă exprimă acordul de a primi documente de natură fiscală exclusiv prin intermediul poștei electronice pe adresa de e-mail pusă la dispoziție cu prilejul programării online.

(10) Consultantul nu este raspunzator daca Beneficiarul nu respecta programarile agreate cu Consultantul. Daca partile nu agreeaza de comun acord reprogramarea, respectiva programare se considera efectuata si Serviciile nu vor fi re-prestate.

(11) Serviciile comercializate vor fi livrate ca regula prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail a clientului, după o programare prealabilă agreata cu Consultantul si după confirmarea plății.

(12) In ceea ce priveste programele online fara participarea ConsultantuluI, acestea sunt livrate prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail a clientului lasata in comanda, pe loc dupa ce clientul a efectuat plata cu cardul.

5. DREPTUL LA RETRAGERE AL CLIENTULUI PERSOANA FIZICA

(1) În conformitate cu prevederile OUG 34/2014, Clientul-persoana fizica are dreptul de a notifica în scris Consultantul că renunță la Programul de consiliere nutrițională online achiziționat, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv, în termen de 14 zile de la data primirii de către Beneficiar a mesajului de confirmare privind programarea pentru prima consultatie, sub rezerva ca prima programare să nu fi fost stabilită în acest interval de 14 zile. 

(2) Beneficiarul intelege ca prin participarea la prima programare stabilita potrivit contractului (inclusiv la programarea aferenta Consultatiei individuale) este decăzut din dreptul de retragere, dat fiind ca de la aceasta data începe prestarea efectivă a serviciilor care fac obiectul contractului dintre părți. 

(3) Beneficiarul se poate adresa Consultantului de pe adresa de e-mail folosită pentru programari către adresa de e-mail: contact@alexandra-alexandru.ro, solicitând pe această cale returul sumei de bani contravaloare a serviciilor contractate, indicand datele sale de identificare, numărul de înregistrare primit, contul personal în care se dorește returnarea sumei platite. 

(4) Exercitarea dreptului de retragere pune capăt obligaţiilor părţilor contractuale aferent respectivului contract, deci Serviciile nu vor mai fi prestate. 

(5) Consultantul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea Clientului-persoana fizica fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Clientului-persoana fizica, conform prezentei sectiuni. Consultantul rambursează sumele folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de Client pentru tranzacţia iniţială. Daca clientul doreste alta modalitate de plata, Clientul trebuie sa suporte toate costurile aferente alegerii unei alte modalitati de plata.

6. DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ

(1) Site-ul, elementele sale componente, elementele grafice, precum si conținutul acestuia sunt deținute de GOOD NUTRITION CONSULTING, iar utilizatorul Site-ului înțelege ca nu are niciun drept asupra acestora, cu excepția dreptului limitat de folosire, conform prezentelor Termene si condiții.

(2) Toate informațiile afișate pe Site sunt proprietatea GOOD NUTRITION CONSULTING și sunt protejate, în condițiile legii, prin drepturi de autor sau alte drepturi de proprietate intelectuală.

(3) Nicio imagine, marcă sau semn aparținând GOOD NUTRITION CONSULTING nu va putea fi folosită de terțe persoane dacă nu au obținut în prealabil consimțământul scris al titularilor.

(4) Sunt expres interzise:

  • folosirea Site-ului în scopuri ilegale;
  • realizarea de lucrări derivate, sub-licențierea, împrumutul ori utilizarea Site-ului, software-ului care stă la baza Site-ului sau oricăror altor componente ale acestuia fara acordul prealabil scris al Consultantului;
  • republicarea (cu titlu gratuit sau contracost) a materialelor încărcate/disponibile pe Site (incluzând republicarea pe diverse site-uri sau platforme online și/sau offline), precum si republicarea/distribuirea materialelor puse la dispozitie de catre Consultant (ex. prin corespondenta intre parti), indiferent de mediul de prezentare;
  • prezentarea în mod public a oricăror materiale încărcate în Site;
  • reproducerea, copierea sau exploatarea, in orice mod, materialelor încărcate în Site, în scopuri comerciale, fara acordul prealabil scris al Consultantului.

(5) Este interzisă înregistrarea oricarei sesiuni de consultatii, prin mijloace audior/audio-video, fara acordul prealabil scris al Consultantului, precum si utilizarea acestora in orice scopuri.

7. LIMITAREA RĂSPUNDERII PENTRU CONȚINUTUL SITE-ULUI

(1) Conținutul integral al Site-ului este livrat pe baza principiului “asa cum este disponibil”, “așa cum este”, fără nicio garanție de niciun fel fie expresă, fie implicită, inclusiv, dar nelimitându-se la, orice garanții de vandabilitate, asociere cu un scop particular, acuratețe și non-încălcare.

(2) Good Nutrition Consulting nu garantează acuratețea, gradul de completitudine, actualitatea sau certitudinea niciunui conținut pus la dispoziție prin intermediul Site-ului. Utilizatorii sunt responsabili de verificarea oricărei informații înainte de a se baza pe aceasta. Utilizarea Site-ului se face pe răspunderea utilizatorului.

(3) Cu toate că depunem toate eforturile pentru asigurarea accesului la Site, nu putem garanta că Site-ul nu are nicio eroare și nici că nu vor există erori sau omisiuni în conținutul acestuia. De asemenea, nu putem garanta că Site-ul și conținutul său vor fi accesibile în permanență, fără întreruperi. Nu vom răspunde în situația în care Site-ul nu poate fi accesat, indiferent de motivul imposibilității de accesare și indiferent de durata acestei imposibilități.

(4) De asemenea, nu vom răspunde pentru niciun prejudiciu creat din cauza unui virus, atac de tip denial-of-services sau distributed denial-of-services, precum nici din cauza unui alt tip de material tehnologic ce ar infecta calculatorul utilizatorului, sistemul IT sau datele acestuia ca urmare a utilizării Site-ului nostru sau a altor website-uri către care există link-uri în Site.

(5) Nu garantăm că Site-ului va functiona permanent, sau ca va fi securizat sau fără niciun virus. Utilizatorul este responsabil pentru configurarea sistemelor IT pentru accesul la Site și pentru folosirea propriului software anti-virus. Nu trebuie să utilizați în mod defectuos Site-ul, introducând viruși, troiani, worms sau alte materiale ce pot crea probleme tehnologice. Nu trebuie să încercați să obțineți acces neautorizat la Site sau să permiteți accesarea acesteia de către o terță persoană.

(6) Este interzis să atacați prin atacuri de tip denial-of-services sau distributed denial-of-services. Prin încălcarea acestei dispoziții, ați comite o infracțiune conform legii române și vom raporta orice astfel de încălcare către autoritățile de investigare competențe și vom coopera cu autorități prin furnizarea identității dumneavoastră către acestea. În cazul unei astfel de încălcări, dreptul dumneavoastră de a utiliza acest Site încetează imediat.

8. MODIFICAREA TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR

(1) Good Nutrition Consulting poate revizui oricand termenii și condițiile de utilizare, precum și orice alți termeni aplicabili în orice moment prin modificarea paginilor relevante. Termenii și condițiile pot suferi orice modificare, fără o notificare prealabilă, fiind aduși la cunoștință prin afișare direct în Site. Te rugăm să verifici paginile relevante pentru a lua cunoștință de orice modificări aduse termenilor și condițiilor de utilizare, întrucât respectivele modificări se vor aplica de la momentul actualizării. Dacă folosești Site-ul după o modificare, vei accepta Termenii și Condițiile modificate.

(2) Good Nutrition Consulting își rezervă dreptul de a actualiza Site-ul, serviciile și ofertele în orice moment și de a schimbă conținutul acesteia. Cu toate acestea, te rugăm să ții cont de faptul că Site-ul poate fi neactualizată la momentul vizualizării acestuia, Good Nutrition Consulting  neavând nicio obligație de a efectua actualizarea în timp real.

9. CONFIDENȚIALITATE. PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL.

9.1 Confidențialitate. 

(1) Consultantul respectă legile in vigoare privind confidențialitatea datelor. 

(2) Consultantul se angajează că Site-ul www.alexandra-alexandru.ro nu transmite date cu caracter personal ale Utilizatorilor și/sau Beneficiarilor site-ului către terți și acestea sunt utilizate numai în scopul executării contractului cu Beneficiarilor, precum și în scopul informării acestora asupra aspectelor legate de funcționarea Site-ului, ofertele și politica acestuia. Consultantul nu încurajează spam-ul, nu furnizează datele Dvs. de contact unor terți (persoane fizice sau juridice), nu vinde, nu oferă, nu face schimb de adrese de e-mail obținute prin intermediul acestui site, nu divulgă adresa dumneavoastră de e-mail altor persoane care accesează paginile acestui site, fără acordul dumneavoastră explicit.

9.2. Protecția datelor cu caracter personal .

(1) Toate datele Dvs. cu caracter personal la care Consultantul primește acces și/sau le prelucrează sunt în scopul executării contractului dintre părți si sunt colectate și păstrate prin respectarea tuturor obligațiilor prevăzute lege si de politica de confidențialitate pe care o regăsiți pe site  www.alexandra-alexandru.ro.

(2) Prin aceasta sectiune dorim să aducem la cunoștința clienților noștri următoarele aspecte cu privire la prelucrarea datelor personale de către Consultant, respectiv: 

  • Cine suntem
  • Ce date personale prelucrăm
  • Cum colectăm și prelucrăm datele personale
  • Cât păstrăm datele personale
  • Cu cine partajăm datele personale și dacă le transferăm în afara UE / SEE
  • Cum protejăm datele personale
  • Care sunt drepturile persoanelor în privința datelor personale pe care le prelucrăm

(3) Cadrul legal aplicabil prelucrării datelor personale: Regulamentul UE nr. 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulație a acestor date – denumit în continuare „Regulamentul 679/2016”. 

(4) Operatorul datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate suntem noi, GOOD NUTRITION CONSULTING SRL, societate cu sediul social în str. Alexandru Golescu, nr. 4, Buzău, jud.Buzău, înregistratăîn Registrul Comerțului sub nr. J10/1070/2016, având cod unic de înregistrare 36714019, email: contact@alexandra-alexandru.ro

Categorii de persoane vizate: clienții (utilizatorii) serviciilor furnizate de Consultant;

(5) Tipuri de date personale: nume, prenume, adresa, adresa e-mail, număr telefon, date privind obiectivele, date privind greutatea corporala, date privind preferintele alimentare.

(6) Scopurile si temeiurile juridice ale prelucrării datelor personale:

  • Stabilirea relatiilor contractuale; prestarea serviciilor contractate de clienți (de ex. facturare abonament, prestare servicii contractate, corespondenta tranzactionala in executarea relatiilor contractuale), inclusiv efectuarea etapelor premergătoare (de ex. întocmirea ofertelor, comenzilor, contractelor) și întocmirea documentației necesare furnizării serviciilor – prelucrarea datelor este necesară pentru executarea obligațiilor contractate (art. 6 alin. 1 lit. (b) din Regulamentul 679/2016);
  • Emitere facturi – prelucrarea este necesara pentru executarea obligatiilor pe care operatorul le are in temeiul legislatiei relevante (art. 6 alin. 1 lit. (c) din Regulamentul 679/2016);
  • Păstrarea evidentei clienților, evaluarea satisfacției clienților noștri, apărarea drepturilor noastre în instanță, prevenirea fraudei – prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime ale Societatii, in calitate de operator de date (art. 6 alin. 1 lit. (f) din Regulamentul 679/2016);
  • Transmiterea de comunicari comerciale – prelucrarea se bazează pe consimțământul specific, liber si clar al clientului (art. 6 alin. (1) lit. (a) din Regulamentul 679/2016).

*Consimțământ – va însemna acordul liber, specific, și informat prin care clientul acceptă fără dubiu ca datele sale cu caracter personal să fie prelucrate de către noi în scopul pentru care clientul își dă acordul. De regulă, clientul își poate exprima consimțământul prin acțiunea clară de a solicita furnizarea comunicarilor comerciale, prin introducerea adresei de email in căsuța relevantă asociată scopului și mijlocului de prelucrare precizat în documentele prin care i se pune la dispoziție posibilitatea de a-și exprima consimțământul.

(7) Cum colectam datele personale ale clientilor? Colectam datele personale direct de la persoanele vizate si realizăm prelucrarea datelor prin mijloace electronice (ex. aplicații interne, corespondență electronică, etc.).

(8) Masuri tehnice si organizatorice. Societatea ia măsurile tehnice adecvate, potrivit stadiului tehnicii și riscului aferent, pentru a proteja datele clientului și a păstra confidențialitatea lor. Asigurăm măsurile tehnice și organizatorice necesare pentru colectarea, prelucrarea și păstrarea datelor în siguranță, inclusiv împotriva accesului neautorizat, al utilizării neautorizate a datelor, sau distrugerii, pierderii sau alterării datelor. Ne angajăm să păstrăm datele personale în siguranță și luăm toate măsurile de protecție rezonabile pentru a face acest lucru. 

Implementăm procese sistematice de instruire a persoanelor responsabile de securitatea IT și de monitorizare și audit al securității sistemelor și infrastructurii IT conform politicilor noastre interne, colaboram cu societati terte care aplica politici si standarde de asigurare a securitatii prelucrarii datelor personale. Furnizorul serviciilor de plata este operator de date personale in nume propriu, nu actioneaza drept imputernicitul nostru. 

(9) Cât timp și unde stocăm datele personale ale clienților? Prelucram datele personale ale clienților pe durata prevăzută de lege sau, acolo unde legea nu prevede, strict cât este necesar pentru asigurarea scopurilor declarate. Datele clientilor prelucrate pentru executarea contractului privind Serviciile/Programele sunt prelucrate pe durata relatiei contractuale si 3 (trei) ani de la incetarea acesteia. Datele utilizatorilor care isi creeaza Conturi pe Site sunt prelucrate pe durata cat utilizeaza Contul; daca Contul nu este accesat timp de 3 ani, datele asociate Contului sunt sterse definitiv. Pentru scopurile pentru care clientul ne-a oferit acordul său la prelucrarea datelor, prelucram datele cu privire la respectivul scop până când clientul își retrage consimțământul privind prelucrarea în scopul respectiv, cu excepția cazului în care suntem obligați să menținem aceste date pentru o perioadă mai lungă potrivit legii, pentru raportări la autoritățile publice, sau pentru a ne apăra drepturile în justiție. Stocăm datele cu caracter personal ale clienților noștri doar pe teritoriul Uniunii Europene. 

(10) Cu cine partajăm datele personale ale clienților ? (cine are acces la datele personale ale clienților): (a) partenerii/împuterniciții noștri pentru executarea de activități aferente obligațiilor asumate de noi față de clienți (ex. transport); (b) clienții care își exercită drepturile cu privire la datele lor; (c) autoritățile competente (ex. de reglementare si control), instanța competentă; (d) accesul auditorilor și consultanților: dacă vom decide în viitor să înstrăinăm acțiunile sau afacerea noastră, vom oferi acces sau transmite auditorilor și consultanților potențial(ilor) cumpărători datele clienților noștri pentru efectuarea auditului necesar achiziției acțiunilor/ afacerii. Pentru acest scop, ne vom asigura că orice potențial cumpărător va urmări și implementa masurile de securitate necesare pentru protecția datelor tale, și se va semna în prealabil un contract de prelucrare a datelor pentru scopul tranzacției.

(11) Atunci când externalizăm anumite activități către partenerii noștri de încredere, depunem toate eforturile rezonabile pentru a ne verifica în prealabil dacă aceștia asigură protecția datelor tale, prin măsuri stricte de securitate a datelor, și vom încheia cu fiecare documentație specifică privind prelucrarea datelor.

(12) Comunicari Comerciale: Orice Beneficiar care a furnizat explicit pe site-ul www.alexandra-alexandru.ro  adresa sa de email, poate în orice moment să își exercite dreptul la ștergere din baza de date a Consultantului. În acest sens, Consultantului i se poate transmite o solicitare expresă la adresa de e-mail: contact@alexandra-alexandru.ro 

(13) Drepturile persoanei vizate (clientului) cu privire la prelucrarea datelor sale cu caracter personal

Clientul poate exercita următoarele drepturi în relația cu Societatea, cu privire la prelucrarea datelor sale, printr-o solicitare transmisă la adresa de e-mail contact@alexandra-alexandru.ro:

  • Dreptul de acces la datele sale: clientul poate solicita oricând informații despre datele sale cu caracter personal pe care le prelucram si le stocăm; vom confirma daca prelucram sau nu aceste date si, in caz afirmativ, îi putem da acces la acestea (inclusiv o copie).
  • Dreptul la rectificarea datelor sale: clientul care constată ca datele pe care le deținem despre client sunt inexacte sau incomplete ne poate contacta cu o solicitare de modificare, și noi le vom rectifica sau completa. 
  • Dreptul la ștergerea datelor sale: clientul poate solicita ștergerea datelor sale în următoarele situații: (i) daca constata ca nu mai sunt necesare pentru scopurile indicate, (ii) daca își retrage consimțământul pe baza căruia are loc prelucrarea si nu exista motiv legal pentru a le păstra, (iii) daca datele au fost prelucrate ilegal, (iv) daca avem o obligație legală de ștergere, sau (v) dacă se opune prelucrării întemeiate pe interesul nostru legitim si nu avem motive legitime care sa prevaleze, inclusiv atunci când se opune primirii de comunicări comerciale.
  • Dreptul la restricționarea prelucrării datelor sale: clientul poate solicita restricționarea prelucrării, când: (i) contestă exactitatea datelor, pe perioada verificării exactității, (ii) prelucrarea este ilegală și clientul se opune ștergerii datelor, (iii) operatorul nu mai are nevoie datele respective, dar clientul are nevoie de acestea pentru acțiuni în instanță, sau dacă (iv) clientul s-a opus prelucrării datelor sale pe temeiul interesului legitim al operatorului, pe perioada verificării legitimității interesului operatorului. 
  • Dreptul la portabilitatea datelor: clientul poate solicita portarea datelor care îl privesc si pe care le-a furnizat într-un format structurat (inclusiv sa solicite transferul lor la un alt operator), in conformitate cu legea.
  • Dreptul de a se opune prelucrării datelor sale: clientul poate sa ne comunice în orice moment că se opune să ii prelucram datele personale, atunci când ne bazăm pe interesul nostru legitim si interesul dvs prevaleaza, și noi nu vom mai prelucra datele dacă ne solicitați acest lucru, conform legii.
  • Dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal: clientul nemulțumit de soluționarea oricăreia dintre cererile sale, sau care dorește să se adreseze autorității de supraveghere, se poate adresa la: Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, urmând pașii indicați pe site-ul autorității www.dataprotection.ro (Sediu: B-dul Gheorghe Magheru nr. 28-30, sector 1, cod poștal 010336, București, Romania).

Vom actualiza această Politică de prelucrare a datelor ori de câte ori considerăm necesar și vom informa clienții asupra versiunilor actualizate, prin intermediul Site-ului și al materialelor noastre.

  • Definiții aplicabile în prezenta Politică de prelucrare a datelor 

Date cu caracter personal” înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”); o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale;

„Prelucrare” înseamnă orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea

„Operator” înseamnă persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism care, singur sau împreună cu altele, stabilește scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal; atunci când scopurile și mijloacele prelucrării sunt stabilite prin dreptul Uniunii sau dreptul intern, operatorul sau criteriile specifice pentru desemnarea acestuia pot fi prevăzute în dreptul Uniunii sau în dreptul intern;

„Împuternicit” înseamnă persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism care prelucrează datele cu caracter personal în numele operatorului;

 „Destinatar” înseamnă persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism căreia (căruia) îi sunt divulgate datele cu caracter personal, indiferent dacă este sau nu o parte terță.

Date cu caracter personal” înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”); o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale;

„Prelucrare” înseamnă orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea

„Operator” înseamnă persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism care, singur sau împreună cu altele, stabilește scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal; atunci când scopurile și mijloacele prelucrării sunt stabilite prin dreptul Uniunii sau dreptul intern, operatorul sau criteriile specifice pentru desemnarea acestuia pot fi prevăzute în dreptul Uniunii sau în dreptul intern;

„Împuternicit” înseamnă persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism care prelucrează datele cu caracter personal în numele operatorului;

 „Destinatar” înseamnă persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism căreia (căruia) îi sunt divulgate datele cu caracter personal, indiferent dacă este sau nu o parte terță.

10. FORȚA MAJORĂ

(1) Niciuna dintre părți nu răspunde de neexecutarea la termen sau/și de executarea în mod necorespunzător – total sau parțial – a oricărei obligații care îi revine în baza prezentului contract, dacă neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligației respective a fost cauzată de forță majora, conform cu prevederile legale în vigoare. 

(2) Partea care invocă forța majoră este obligată să notifice celeilalte părți, în termen de 48 de ore, producerea evenimentului și să ia toate măsurile posibile în vederea limitării consecințelor lui, respectiv prezentarea unor alternative.

(3) Dacă în termen de 5 zile de la producere, evenimentul respectiv nu încetează, părțile au dreptul să-și notifice încetarea de plin drept a contractului fără ca vreuna dintre ele să pretindă daune-interese.

11. ÎNCETAREA CONTRACTULUI

(1) Orice contract incheiat potrivit Termenilor si conditiilor încetează la sfârșitul perioadei contractuale (ex. expirarea perioadei Abonamentului/expirarea duratei sesiunilor), acesta putând fi reînnoit doar prin manifestarea expresă a voinței în acest sens de catre ambele parti. 

(2) Contractul poate înceta și înainte de ajungerea la termen în următoarele situații:

- Părțile convin de comun acord încetarea contractului;

- Prin denunțare unilaterală din partea Consultantului, cu un preaviz de 5 (cinci) zile;

- În caz de dizolvare, lichidare, faliment al Consultantului, ori după caz în situația în care Beneficiarul se află în imposibilitate de a respecta prevederile art. 3, caz în care părțile vor fi ținute a îndestula datoriile care au survenit până la această dată, uneia către cealaltă.

(3) Consultantul raspunde doar pentru culpa sa exclusiva, in limita prevederilor legale, cu precizarea ca in nicio situatie, raspunderea Consultantului in baza oricarui contract/fata de orice beneficiar/utilizator/client, in caz de neexecutare/executare necorespunzatoare a oricareia din obligatiile sale, nu va determina plata de catre Consultant a unor daune/costuri/penalitati mai mari de contravaloarea a jumatate din abonamentul platit de catre beneficiarul/clientul respective (daca nicio plata nu a fost efectuata, suma maxima pe care Consultatul o va acorda este echivalentul unei consultatii individuale, conform tarifelor de pe Site).

12. LEGEA APLICABILĂ. JURISDICȚIA. 

(1) Prezentul Contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Societatea și Utilizatori / Beneficiari se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din Municipiul Buzau.

13. CONTACT

În cazul în care aveți orice nelămuriri cu privire la conținutul acestor termeni și condiții, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail contact@alexandra-alexandru.ro

 

>